Минатата седмица помина во знакот на фамозниот фустан. Некои од нас го гледаа како бел со златна тантела, а други пак, го перцепираа како син со црно. Науката имаше свое објаснување за овој феномен, кој успеа да ја збуни и подели јавноста.
Но, некои веднаш се сетија да го искористат спорниот фустан во маркетинг цели преку кои ќе пренесат моќна порака. Пораката е кристално јасна „Зошто е толку тешко да ги видите црното и синото?“, мислејќи на модринките по телото на жената која е жртва на семејно насилство.
Човекот задолжен за односи со јавност од канцеларијата на Британската армија изјави:
Живееме во свет во кој жените се деморализирани и злоупотребени. Во Јужна Африка секоја шеста жена е жртва на семејно насилство, а во Британија секоја четврта припадничка на понежниот пол. Ситуацијата е слична и во остатокот од светот.
Ние само би додале: Бидете свесни за овој вид на криминал и доколку сте сведок на ваква ситуација, веднаш пријавете ја!
Станете наш facebook фан. Ви Благодариме!