Top
Nekoi-raboti-gi-pravis-samo-dodeka-si-mlad-iLike-mk

„Некои работи ги правиш само додека си млад“ – Одлична маркетинг кампања на „ВИП Србија“ која го сврте вниманието на јавноста

Пред само два дена, телекомуникацискиот оператор „ВИП Србија“ под слоганот „Некои работи ги правиш само додека си млад“ промовираше три нови тарифи наменети за млади луѓе до 30 годишна возраст.

Тарифите „Мега“, „Гига“ и „Ултра“ доаѓаат со исклучително моќна маркетинг кампања и промотивни материјали кои ги рушат стереотипите. Па, токму поради тоа целиот маркетинг пакет предизвика огромен интерес и стана вирален хит по социјалните мрежи во земјите од регионов.

Ве покануваме да ја погледнете видео рекламата.




Оставете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>