Top
jadenje-slatki

Недостатокот на еден минерал ја зголемува желбата за слатко

Ако некогаш сте се обиделе да го намалите внесувањето слатки, знаете колку е тешко и дека е потребна силна волја и одлучност. Една работа може многу да ви помогне, а работата е што треба да го насочите фокусот кон храната што ја јадете. Според спроведени истражувања, за да јадете помалку слатки, треба да јадете повеќе храна богата со магнезиум. Нутриционистот Сузан Јановски вели дека особено помага ако често јадете чоколадо. „Чоколадото инаку е богато со магнезиум, така што недостатокот на минерали може да игра улога во тоа“, вели таа.

Нутриционистот истакнува дека многу луѓе имаат недостаток на овој минерал во организмот, а тој е многу важен за здравјето на коските, работата на срцето, органите за варење, спиењето, па дури и влијае на расположението и енергијата. За да внесете доволно магнезиум, нутриционистката препорачува да консумирате ореви, семиња, кафеав ориз, грав, суво овошје, како и зелен лиснат зеленчук. Препорачаната дневна доза за возрасни е 420 милиграми за мажи и 320 милиграми за жени.




Оставете коментар

Вашата имејл адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *