Top
Memorija

Храна за подобра меморија

Намирниците, за кои ќе прочитате во продолжение, претставуваат стимулатор на енергија и значително ја подобруваат меморијата. Тие треба да станат дел од вашетп секојдневие. Каква храна јадеме, таков живот живееме.

Млеко од соја
Ја подобрува способноста за учење и запомнување (тоа се случува само кај жени), најверојатно како резултат на фитоестрогените.

Суво грозје
Сувото грозје содржи елемент кој ја подобрува меморијата и ја зголемува можноста за брзо реагирање.

Спанаќ
Содржи голема количина лутеин и други антиоксиданти кои ги штитат мозочните клетки.

Боровинки
Го стимулираат формирањето на мозочни клетки во хипокампусот, областа на мозокот што е одговорна за складирање на податоци.

Сок од грозје
Овој сок ја подобрува меморијата и способноста да се решат проблемите со зголемување на нивото на допамин во мозокот. Грозјето содржи голема количина на антиоксиданти.




Оставете коментар

Вашата имејл адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *