Во пресрет на новогодишните и божиќните празници, финскиот истражувачки центар реализираше студија со цел да го испита влијанието на новогодишните празници врз расположението на луѓето. Резултатите беа запрепастувачки. Имено, 90 проценти од луѓето помеѓу 18 и 75 години воопшто не се радуваат на Нова Година и Божиќ.
Модниот бренд “Дизел” поттикнат од оваа студија одлучи да направи мал експеримент со своите редовни клиенти. Целта беше да се негираат резултатите од студијата.
Пораката на “ДИЗЕЛ” (Diesel) е: “Секој ја чувствува новогодишната еуфорија и се радува на божиќното утро, независно од годините!”.
Погледнете го видеото и реакцијата на купувачите:
Кликнете ТУКА за да ги погледнете нашите денешни содржини.
Станете наш facebook фан.
Станете наш facebook фан. Ви Благодариме!