Top
Memorija

Храна за подобра меморија

Намирниците, за кои ќе прочитате во продолжение, претставуваат стимулатор на енергија и значително ја подобруваат меморијата. Тие треба да станат дел од вашетп секојдневие. Каква храна јадеме, таков живот живееме.

Млеко од соја
Ја подобрува способноста за учење и запомнување (тоа се случува само кај жени), најверојатно како резултат на фитоестрогените.

Суво грозје
Сувото грозје содржи елемент кој ја подобрува меморијата и ја зголемува можноста за брзо реагирање.

Спанаќ
Содржи голема количина лутеин и други антиоксиданти кои ги штитат мозочните клетки.

Боровинки
Го стимулираат формирањето на мозочни клетки во хипокампусот, областа на мозокот што е одговорна за складирање на податоци.

Сок од грозје
Овој сок ја подобрува меморијата и способноста да се решат проблемите со зголемување на нивото на допамин во мозокот. Грозјето содржи голема количина на антиоксиданти.




Оставете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>