Top
budenje

Утринска рутина која дава енергија

Со оглед на брзото темпо на живот, можеби е тешко да вметнете тренинг од еден час, но за петминутно истегнување навистина немате изговор. Вашето тело има потреба од активен повик за будење после спиење, а совршен начин за целосно будење е токму ова кратко време од само пет минути што можете да го направите во удобноста на вашиот кревет.

Поточно, истегнувањето ќе ви помогне да се справите со напнатоста и стресот пред да започнете нов ден. Покрај тоа, ќе започнете со добра циркулација уште од рано наутро и ќе си дадете време да дишете длабоко пред да започнете со извршувањето на обврските.

Како што открива Claire Grieve, експерт за јога, истегнување и длабоко дишење ќе ви даде вистинска експлозија на енергија и ќе ве разбуди подобро од кофеинот.

Иако вашето тело ќе се буди, вие всушност ќе се чувствувате целосно опуштено и смирено.




Оставете коментар

Вашата имејл адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *