Top
cokolado

Како да ја намалите желбата за чоколадо?

Едно неодамнешно истражување спроведено од универзитетите Стенфорд и Карнеги Мелон пронашло нов начин да ја намали вашата желба за одредена храна: предозирајте се со нешто што навистина го сакате сè додека не се смачи од тоа.

Можеби функционира, но сепак тоа не е најздравиот начин да престанете да конзумирате одредени видови храна. Студијата била спроведена со поделба на 43 експерти во две групи. Сите биле студенти, од двата пола кои обожаваат чоколадо. Првата група доби едно млечно чоколадо, а другата четири. Потоа, од двете групи на учесници беше побарано да оценат колку им се допаѓа ова благо. Резултатите покажале дека оние кои изеле помала доза им се допаднале слатките повеќе отколку на оние што изеле четири. Од втората група подоцна сакале помалку шеќер, иако на почетокот на експериментот двете групи уживале подеднакво во чоколадото. Бидејќи ова не е најздравиот начин да се спречи јадењето чоколади во секое време, предлагаме неколку поздрави решенија:

Изберете салата како предјадење
Неодамнешните истражувања покажуваат дека ваквиот пристап кон храната го прави целиот оброк поздрав.

Изберете поздрава верзија на она што го сакате
Ако она што го сакате во моментот е шеќер, истото можете да го побарате во јаболко наместо во чоколадо.

Квалитетен сон
Научно е докажано дека пократкиот сон значи поголем апетит.




Оставете коментар

Вашата имејл адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *