Top
teretana-iLike-mk

Добриот тренинг се мери според бројот на срцеви отчукувања

Ако не сте сигурни дали вежбате ефикасно, истото можете да го воочите согласно бројот на срцеви отчукувања и чувството на глад поале тренингот.

Болките во мускулите кои се појавуваат после вежбањето се показател дека тренингот бил добар. Таквата болка може да трае од 2-4 дена после тренингот и значи дека телото се прилагодува на моменталниот режим. Во тие моменти не треба да мирувате и да чекате да помине болката. Наместо тоа, продолжете да вежбате и ако имате потреба напијте се апче против болки.

Максималниот број на срцеви отчукувања во минута се одредува според формулата: 220 минус бројот на години. Луѓето кои имаат 30 години, ќе имаат максимален број од 190 отчукувања во минута. Рекреативците треба да вежбаат во зоната помеѓу 60 и 85% од сопственото максимално оптеретување. Во овој пример, тоа би значело помеѓу 114 и 160 отчукувања во минута.

Уште еден знак за добар тренинг е и зголемениот апетит. Зголемената потреба за храна, без оглед дали станува збор за глад неспоредно после тренинг или општо, е нормална бидејќи потрошувачката на енергија е зголемена. Јадете првиот половина час после тренинг.

Во текот на квалитетен тренинг нормално е да се потите. Секако дека не се потат сите подеднакво, но би требало барем да имате чувство дека ви е многу топло.

Ако едвај успевате да излезете од теретана, сте претерале. После добар тренинг треба да чувствувате дека ништо не ви претставува препрека.




Оставете коментар

Вашата имејл адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *