Top
Рамен стомак

Рамен стомак за само 10 дена

Секоја жена сака да изгледа привлечно и секси. Постигнувањето рамен стомак е најтешкото нешто при вежбањето. Еве неколку совети кои ќе ви помогнат да го доведете вашето тело во топ форма.

  • Цело тело
    Легнете во почетна положба за правење склекови. Со двете нозе скокнете во клекнувачка положба, потоа исправете се, скокнете и удрете со дланките. Направете 3-5 серии по 15 повторувања.
  • Гради и стомак
    Почетена положба како за склек. При подигањето левото колено треба да го допре левиот лакт. Оваа вежба ги активира градите како и бочниот дел од стомачниот зид. Направете 3 серии по 15 повторувања.
  • Нозе
    Додека стоите исчекорете со едната нога напред, притоа коленото да биде под агол од 90 степени. Потоа вратете се во почетната положба и исчекорете со истата нога наназад. Направете 5 серии по 10 повторувања




1 Коментар

Оставете коментар

Вашата имејл адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *